sobota, 11 kwietnia 2015

Obsada "Nie ufaj miłości"






Dulce Maria Saviñon- ma 20 lat. Rok temu, tuż po skończeniu liceum wyprowadziła się z domu rodzinnego, w którym nigdy nie była szczęśliwa. Wiecznie pijany ojciec się nad nią znęcał, a zastraszona matka na to nie reagowała. Dziewczyna mieszka zupełnie sama w Meksyku. Mimo samotności, którą ciągle czuje i niezbyt kolorowej przeszłości, Dul stara się być szczęśliwa. Na taką właśnie wygląda, gdyż jest najczęściej uśmiechnięta i wesoła. Kiedy straciła pracę, postanowiła znaleźć współlokatorkę. I tak od utraty pracy jej życie zmieni się o 360°. Ale czy będzie to zmiana na dobre, to okaże się później...














Christopher Von Uckermann- to 26-letni bogaty biznesmen, szanowany w całym kraju.Miał ciężkie dzieciństwo, więc na ogół jest dość ponury i zbyt poważny, nigdy się nawet nie śmieje. Jednak przystojny prezes coś ukrywa... Niestety szczegółów jego życia wyjawić nie mogę, żeby było ciekawiej ;)









No to jest obsada kolejnego opowiadania, bo jak nie wiem, czy wszyscy wiedzą, tamto dobiega końca. Za jakiś czas dodam prolog, a rozdziały zacznę dodawać dopiero, jak trochę na zapas sobie napiszę. A co do obsady, to dodałam tylko głównych bohaterów, bo resztę będę dodawać pod rozdziałami, jak się ktoś nowy pojawi ;) No więc mam nadzieję, że się podoba :) A już w poniedziałek kolejny rozdział :* 

3 komentarze:

  1. EJ no jasne, że mi się podoba ! Ha nie wiem co napisać, bo to obsada ale mogę powiedzieć że zapowiada się na prawdę ciekawie. Ogólnie to mam nadzieję, że jest to te opowiadanie które mi obiecałaś, nie to że coś xd No więc czekam na rozdział tamtego i na prolog tego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to opowiadanie. Zapowiada się ciekawie. Czekam na prolog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Czekam na dalszy ciąg wydarzeń a u mnie juź 13 rozdział zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń